🎯 قبل از شروع کمپین، تصمیم درست بگیر! با Quick Ad Test روی مخاطب واقعی تست کن ✅

فرم Quick Ad Test

منتخبین تیر ۱۴۰۴

درباره داور مهمان

علی صبری از سال ۱۳۸۸ در عرصه مدیریت مشغول به کار است. وی از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ با سمت مدیر ارشد بازاریابی و برند فروشگاه های زنجیره ای رفاه مسوولیت راهبری پروژه ریبرندینگ و مارکتینگ این مجموعه را بر عهده داشت. کمپین هایی نظیر حراجستون، برای مادران، برفاره و بیش از ۳۰ کمپین دیگر در دوره ی مدیریت وی طراحی و اجرا شدند. صبری از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ در فروشگاه های زنجیره ای فامیلی (زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ) به عنوان معاون بازاریابی و برند مشغول به کار بود. در این مدت نیز بیش از ۴۰ کمپین موفق از جمعه خرید متری را در کارنامه ی خود دارد. صبری پس از آن به صنعت پولی مالی کشور رفت و وظیفه هدایت کسب و کارهایی در این صنعت را عهده دار شد. از نظر او خلاقیت یکی از ارکان اساسی بازاریابی به شمار می رود که بدون آن عملا مارکتینگ وجود ندارد. وی یک نظریه با نام خانه ی مارکتینگ دارد که به صورت سمبلیک مفاهیم بازاریابی را در قالب یک روایت برای مخاطب جانمایی می کند.

بهترین آگهی تلویزیونی

بهترین آگهی‌های تلویزیونی تیر ۱۴۰۴ به انتخاب داور مهمان

تیزر چراغ های خورشیدی مودی تیزر به صورت مستقیم به یکی از چالش هایی که توسط محصول برای آن راه کار ارایه شده است می پردازد. از هر نوع حاشیه به دور است و دقیقا مزیت محصول را عنوان می کند. انتخاب سوژه ی عکاسی خانوادگی برای نمایش این مزیت باعث درک بهتر راهکار و همزادپنداری مخاطب می شود. تیزر حاوی اشاره طنزگونه به مبلغ هزینه برق نیز می باشد که باعث جلب توجه مخاطب می شود. قاب بندی های تصویر به شکل مناسبی رعایت شده اند. تیزر تین تن ، دراژه های تین تن با رنگ طبیعی تیزر با تلفیقی از انیمیشن که برگرفته از خود محصول است و استفاده ی آن به صورت تصویری، حس خوبی را به مخاطب ارایه می کند. موزیکال بودن تیزر با ماهیت محصول همخوانی دارد. تیزر به خوبی حال و هوای محصول را به مخاطب منتقل می کند. در محصولاتی از این جنس، موزیک و انیمیشن می تواند با هویت برند به خوبی چفت شده و اثرگذار باشد. تیزر محصولات رشد ، پودر پنکیک رشد موزیکال بودن تیزر و تصاویر ارایه شده، حس تازگی و سرزندگی را منتقل می کند. این محصول بیشتر صبح ها برای صبحانه مصرف می شود که متن موزیکال تیزر و تصاویر به خوبی حس شروع یک روز با همچین صبحانه ای را منتقل می کند. شعار برند با تصاویر و متن موزیک به خوبی در یک راستا قراردارند. کیفیت تصاویر برای همچین تیزری به خوبی تنظیم شده است.

بهترین آگهی رادیویی

بهترین آگهی‌های رادیویی تیر ۱۴۰۴ به انتخاب داور مهمان

آگهی رادیویی‌ای برای این ماه ثبت نشده.